Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ανανέωσαν τη συνεργασία τους ΑΓΣΙ και Δημήτρης Παδιός

Στον ΑΓΣΙ θα συνεχίζει να αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Δημήτρης Παδιός στην επιστροφή των Γιαννιωτών στην Α1 ΕΣΚΑΒΔΕ. 

Ο Γιαννιώτης guard αποτελεί σταθερό στέλεχος του ΑΓΣΙ τα τελευταία χρόνια και θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα. 

Η σχετική ανακοίνωση:

Ο ΑΓΣΙ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συνέχιση της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Παδιό.

Ο Δημήτρης αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αθλητή που έχει κερδίσει τη θέση του μέσα από την καθημερινή δουλειά, τη συνέπεια και την αφοσίωση. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, συγκαταλέγεται ήδη στους παλαιότερους αθλητές της ομάδας μας.

Παιδί της προπόνησης, της υπομονής και της συνεχούς βελτίωσης, αποτελεί ένα πραγματικό «διαμάντι» για το παρόν και το μέλλον του ΑΓΣΙ.

Η διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο πιστεύουν πολύ στις δυνατότητές του και περιμένουν ακόμη περισσότερα από εκείνον τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Δημήτρη, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα του ΑΓΣΙ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου