Την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τους Γιάννη Παρθένη και Άγγελο Γρατσινόπουλο ανακοίνωσε η Γ.Ε.Α. ευχαριστώντας τους για την προσφορά στην ομάδα.
Η σχετική ανακοίνωση:
H Γυμναστική Εταιρεία Αγρινίου ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τους προπονητές Γιάννη Παρθένη και Άγγελο Γρατσινόπουλο.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στον σύλλογο συνέβαλαν στη λειτουργία και την πορεία του τμήματος καλαθοσφαίρισης.
Η Γ.Ε.Α. τους ευχαριστεί για τη συνεργασία και τους εύχεται καλή συνέχεια στην επαγγελματική και προσωπική τους πορεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου